Motivele zilei

Azi ii multumesc CeluiDeSus pentru:

– racoare

– cafea

– cosmaruri (am inteles in sfarsit ca ma tem mai mult decat admiteam si stiu ce trebuie sa fac mai departe)

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”

Love, always,
Carmen

5 thoughts on “Motivele zilei

    1. e greu de raspuns la intrebarea asta🙂 De fapt candva am avut cosmaruri mult mai dese, aproape la ordinea zilei (adica a noptii!). Cumva am crezut ca e normal sa ai cosmaruri. Apoi mi-a spus o psiholoaga ca sunt un simptom al depresiei. Cum am mai scris aici pe blog, am facut psihoterapie si un tratament cu anti-depresive si m-am vindecat si de cosmaruri🙂 Acuma rar mai am si atunci stiu ca trebuie sa am grija de mine❤ De fapt trebuie sa am mereu grija de mine🙂

      Apreciază

  1. Carmen cand ai cosmaruri te trezesti noaptea? incearca sa vezi ora. Chinezi spun ca in functie de ora la care te tresti noaptea sau ai insomnie e unul din organe care nu prea functioneaza prea bine.

    Apreciază

    1. ma trezesc mereu in jur de ora 3 noaptea.
      Am avut de cand ma stiu probleme de insomnie, intre timp am invatat sa nu disper. Daca nu dorm nu inseamna neaparat ca nu voi reusi sa fac nimic a doua zi. Am avut zile foarte productive dupa cate o noapte de insomnie.

      Apreciază

  2. Carmen cum stai cu Ficatul si cu intestinele? In general sunt ele care reationeaza cel mai repede la cel mai mic semn de stres. Si eu am cam aceleasi probleme si de vreo 2 luni fac acupunctura, ma trezesc dar reusesc sa ma indorm. In plus am gasit acasa in RO un ceai pt ficat care la mine este destul de efficace.

    Apreciază

Lasă un răspuns

