Puterea celor 15 minute

Adevarul este ca, zilele trecute, am omorat-o pe FlyLady. Am avut foarte multa treaba, foarte putina energie, ultimele doua seri m-am dus la nani cu chiuveta plina ochi de vase… murdare.

Si, cumva, parca n-am avut lumina de la capatul tunelului.

Ancora mea de salvare atunci cand viata mi-o ia consta din doua aspecte:

1. Get back to the steps! (Intoarce-te la pasi!)

si

2. Fly! (Zboara in stil flylady)

Asa ca azi sunt la primul pas si il fac in timp ce ordonez si curat casa in stil Fly: in sedinte de cate 15 minute.

20150610_111529

Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

