De ce nu am mai schimbat lenjeria de pat de luni de zile…

Aveam, cumva, in cap, ideea ca e bine sa alternezi lenjeriile de pat, pentru diversitate. Speli una pui alta. Cea spalata o calci eventual (eu nu!), o impaturi si-o pui in dulap.

De cand insa s-a incalzit cat de cat vremea, adica de la inceputul lui martie, nu am mai schimbat lenjeria de pat. Am spalat-o saptamanal, intr-o zi libera, dimineata. Am pus-o la uscat afara si ori vantul ori soarele si-ar facut treaba si au uscat-o. Seara am luat-o de pe sarma, dac-a fost cazul (si a fost de vreo doua ori) am pus-o cinci minute in uscatorul electric si am pus-o direct pe pat.

Asta a facut sa nu trebuiasca s-o calc, nici s-o impatur nici s-o pun in dulap. Am economisit cel putin 10 minute pe saptamana din viata mea🙂❤

Si, lenjerie mai proaspata de atat nu cred ca se egzista :))

10156060_10204133185353917_3096404790031343337_n

Sigur ca, din cauza spalatului intensiv si a faptului ca lenjeria avea deja 6-7 ani, cearceaful s-a subtiat pana s-a gaurit, am facut carpe de curatat din el si am pus altul pe pat.

2 thoughts on “De ce nu am mai schimbat lenjeria de pat de luni de zile…

  1. Eu n-am voie sa pun rufe de pat pe balcon, asa ca folosesc doar 2 seturi de lenjerie de pat, pe care le rotesc. Restul stau in dulap…cred ca as putea renunta la ele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

