Cum am economisit bani in mai

Luna mai a fost o luna dificila din punct de vedere financiar. Am avut multe cheltuieli legate de casa, asa cum am mai scris. Atentia insa mi-am tinut-o concentrata pe „a economisi” orice, oricat de mic, fara a fi scartara si a ma lipsi de absolut nimic, evitand insa risipa pe cat de mult posibil.

Ce am facut, mai exact, in afara de ce am scris deja?

Uite inca niste idei:

1. Mi-am combinat drumurile. Am mers in Slovenia sa ne luam podelele pentru ca acolo le gasim mai ieftine. Cu un drum am facut si plinul de motorina (tot mai ieftin decat in IT) si am facut cumparaturile alimentara de baza la unul din magazinele mele preferate (Hofer). Si acuma pe langa ca am podele noi ieftine, n-am nici grija plinului de motorina pentru o vreme si am portionat deja painea si carnatii luati de la Hofer si i-am pus la congelator. Stiu ca nu-s mancarea cea mai sanatoasa de pe lume carnatii astia insaaaa eu ii folosesc ca si condiment, niciodata ca si primadona farfuriei. Orice supa si orice mancare de legume va fi automat acceptata daca are in ea o umbra de carnat. Candva poate s-a schimba situatia, deocamdata solutia asta de compromis este cea ideala pentru mine.

2. Am gatit tot ce-am prins in mana: de la frunzele de ridichi la cele de loboda, toate au aterizat in oala. Mi s-a oferit mancare (gen salata) si nu am refuzat-o, am multumit si-am mancat-o.

3. Desi tocmai am achizitionat o masina de taiat iarba ce functioneaza cu benzina, am preferat sa tai iarba cu aparatul mecanic, din doua motive: a) nu consuma nimic ce costa bani si b) m-a facut sa fac efort si sa transpir, a fost deci un antrenament super fain pentru mine.

4. Am folosit Internetul pentru a ne uita la filme si a comunica (in loc de a plati tv prin cablu sau convorbiri telefonice).

5. Am facut carpe pentru curatenie din niste lenjerii vechi de ale mele si din unele lasate de fostii proprietari in casa noua.

Sunt curioasa ce posibilitati de economisire o sa-mi prezinte luna iunie🙂❤

Lasă un răspuns

