Meet Johnny

Habar n-am de ce ii spune asa. Reteta e americana, gasita pe facebook si adaptata a ceea ce aveam la indemana. Face o companie placuta ciorbei de fasole… da, inca nu e prea cald pentru o ciorba de fasole si da, voiam sa folosesc ceea ce am in rezerva si nu, nu datorez explicatii nimanui hihi

Am amestecat:

– 1 cana de faina integrala

– 1 cana de faina de malai

– 2 plicuri de praf de copt

– 3 linguri de zahar brun

– 1 lingurita de sare

Separat, am batut 1 ou si l-am amestecat cu 2 cani de lapte de soia, 1 lingura de grasime de cocos topita si 2 linguri de grasime de porc din aceea scursa la ultima data ca am facut carne la gratar.

Am combinat apoi cele doua amestecaturi, am dat de doua cu lingura prin chestiunea rezultata si am turnat-o intr-o tava unsa cu niste grasime de porc de la acelasi gratar mentionat mai sus.

Am bagat la cuptor la 180 de grade pana cand scobitoarea a iesit curata.

E foarte gustoasa. Data viitoare insaaaa sigur o sa-i adaug niste ulei picant sau ardei iute.

Reteta m-a sedus prin faptul ca m-a ajutat sa folosesc grasimea de porc mai sus mentionata. Nimic nu se arunca, totul se transforma.

20150530_212522

Lasă un răspuns

