Tava de argint

Am primit azi, de la cineva, o tava de argint. Era innegrita si nu i se cunoastea modelul. Prietena mea se saturase de ea si voia s-o arunce.

M-am interesat cu ce se poate curata si cica ar fi un detergent special care se aplica si se lasa sa stea si la urma se curata.

Well, io am luat o mana de cenusa inmuiata in apa. Am inceput sa frec tava suav si, IN CATEVA SECUNDE, a inceput SA STRALUCEASCA!

Am sters-o si e gata, ca noua.

Fara detergentul special.

Cu costuri ZERO.

tava

Cred ca n-o sa ma satur vreodata sa laud cenusa. Oi fi pe patul de moarte si ultimele mele cuvinte or fi „Doamne bine curata cenusa!” :))

PS E atat de lucioasa ca se oglindeste mobila de bucatarie in ea❤

4 thoughts on “Tava de argint

Lasă un răspuns

