Ce s-a intamplat cu planul alimentar pentru saptamana asta

Ok, cand l-am facut, bazandu-ma pe ceea ce aveam in casa in momentul respectiv si aproximand timpul de a gati ca fiind aproape de zero, m-am uitat bine la el si mi-am zis ca nu e tocmai sanatos dar, cum perioada asta este una grea, chiar nu am vreme sa umblu dupa alimente de sezon…

… care alimente insa au venit ele spre mine. Nu stiu cum si de ce dar aproape zilnic mi s-a daruit, mereu de catre o alta persoana, ba salata verde, ba spanac proaspat cules din gradina, ba o minunatie de sparanghel alb…

… cumva si timpul s-a organizat de la sine si am reusit sa gatesc SI mancare sanatoasa.

Daca planul si-a facut treaba? O sigur ca da! Cum am mai tot scris si-oi mai scrie, planul alimentar este orientativ nu litera de lege. Sigur ca daca mi s-a oferit spanacul nu l-am refuzat pe motiv ca nu e mentionat in planul meu alimentar. Si sigur ca azi, in vizita la o tanti care se plangea de furtuna care i-a rupt niste vite de vie, am profitat de ocazie si am cules niste frunze de vita de vie pe care, ajunsa acasa, le-am oparit urgent si le-am umplut cu ce aveam prin camara: orez integral, ciuperci uscate, un morcov, un dovlecel (si ala primit!) si-un catel de usturoi tocate, sare si piper, oregano uscat si doua linguri bune de concentrat de rosii. Pana le-am sucit mi-am facut meditatie. Acuma-s la fiert si eu nu pot decat sa ma gandesc ca CinevaAcoloSus ma iubeste. Furtuna de ieri mi-a daruit cina de azi si pranzul de maine. Proaspat, sanatos si foaaarte ieftine. Am crezut ca e mai mult de lucru cu ele cand le umpli dar se comporta chiar mai bine decat foile de varza.

One thought on “Ce s-a intamplat cu planul alimentar pentru saptamana asta

  1. Chiar ieri am vazut la supermarchet la raionul cu produse romanesti , borcane cu foi de vitza…cred ca se uita italienii la ele ca la felu”14:)) .E o arta sa stii sa faci mancare cu asa ceva .O sa incerc reteta ta !

    Apreciază

Lasă un răspuns

