My Daily Workout

De mai bine de o saptamana nu m-am mai antrenat DELOC. Nix, nada, niente. Nici un Cross Fit si nici un HIIT.

In schimb am taiat copaci, am urcat mii de scari si le-am coborat. Am mers si venit. Am facut curat.

Am continuat sa mancam in stilul care pentru noi inseamna „sanatos” plus niste scapari de genul bomboane si dulciuri.

Concluzia?

Nu m-am ingrasat deloc. Din contra. Am observat ca, in ritm foarte lent dar sigur, continui sa pierd din greutate.

Asta ce inseamna?

Inseamna ca modul in care mancam este ok.

Inseamna ca in sfarsit metabolismul meu si-a revenit si muschii ce i-am construit in multele luni de antrenamente isi fac treaba si consuma calorii. Fapt pentru care le multumesc❤

Zona mea problematica din punct de vedere medical – abdomenul – s-a rezolvat de la sine si am ramas cu un strat minimalist de grasime.

Ce vreau sa spun cu asta, ca doar nu scriu ca sa ma dau mare (oare?! hihihi): nici o conditie fizica nu este permanenta. Obezitatea nu este o problema ci o situatie care vrea atentie si solutii. Pentru mine a functionat sistemul pasilor mici in directiile juste. Si sunt convinsa ca daca nu as fi lucrat la amandoua aspectele: alimentatie & miscare – rezultatele ar fi fost altele. Pentru ca atunci cand slabim cu tablete, ceaiuri, diete restrictive sau operatii, actionam doar asupra corpului. Si corpul intra in conflict ci creierul – care vrea mai mult. Cand insa ne punem alimentatia in discutie, cand renuntam ba la un aliment ba la un mod de gatire, cand reducem treptat portiile, corpul si creierul lucreaza in echipa si rezultatul va fi unul de durata pentru ca munca se transforma in stil de viata si de gandire.

11209417_10203977639345364_5897011168805840236_n

PS – Admit ca imi lipseste. Desi am consumat destule calorii in ultima saptamana, imi lipseste relaxarea ce mi se produce in muschi atunci cand ma antrenez.🙂

7 thoughts on “My Daily Workout

  1. Sa tai copaci si urci scari inseamna efort, efort mare. Si diferit de genul de efort care il face gimnastica ritmica /la sala -pt ca solicita tot corpul, dar si creierul, atentia etc. In plus, e demonstrat ca tipul de miscare trebuie schimbat periodic, pt a fi eficient – tocmai asta ai facut.

    Apreciază

Lasă un răspuns

