Ce purtam cu noi, in portofel?

Prietenei mele i s-a furat recent portofelul. Avea cash, carduri si acte in el. Cel mai tare s-a enervat pentru documente, of course. A blocat imediat cardul de banca si a inceput deja sa faca demersurile pentru inlocuirea carnetului de conducere si a actelor de identitate. S-a bucurat insa ca nu avea la ea pasaportul, acesta fiind documentul cel mai greu (ca timp si bani) de refacut.

Ceea ce ne-a dus cu gandul la un… gand🙂

Ce purtam cu noi mai exact in portofel? Putem reduce daunele facute de un furt prin simplicarea continutului sau?

Recent mi s-a desfacut portofelul si l-am „cusut” cu clame pentru hartie pana cand o sa-mi gasesc (sau fac) unul pe masura nevoilor mele. Clamele insa te ranesc la degete daca nu stii de unde si cum sa apuci portofelul asa ca sunt singura ce stie sa-l manipuleze fara sa se raneasca. Nu c-ar fi o solutie ideala…🙂

20150513_121212

Inventarul portofelului meu:
1. poza de cand eram copii (cu sora mea si cu papusa preferata ce se chema Rodica)
2. documentele de calatorie (abonamentele)
3. card de banca
4. un pic de cash (max. 10 euro)
5. carnet de conducere
6. carte de identitate + card de sanatate
7. abonament biblioteca
8. o rugaciune scrisa de sora-mea in urma cu muuulti ani
9. un tampon

Ce NU am, sub nici o forma, NO NO NO WAY, ever vreodata:

1. pasaportul (decat atunci cand calatoresc)
2. pin-ul cardului de banca

3 thoughts on “Ce purtam cu noi, in portofel?

Lasă un răspuns

