Plan alimentar

Am in fata o saptamana complexa si complicata asa ca trebuie sa simplific meniul cat mai mult.

Prevad:

Supa: de legume / de chimin

Paine: integrala cu masina de paine

Salate: de fenicul cu morcov, de salata verde cu flori de salcam❤

11060925_10203960815644782_7932368022313043204_n

De baut: apa aromatizata cu menta si roinita

Gustari: mere, portocale, pere si nespole

Sandvish-uri: din paine integrala, cu sunca si ou fiert

Dulce: prajitura integrala cu nuci + Compot de rubarba

praji

Mese principale:

Luni: Orez cu sparanghel

Marti: Macaroane cu sos de carne tocata (sosul de la congelator)

Miercuri: Iahnie de fasole (fasolea de la congelator)

Joi + Vineri: Mamaliga cu tocana de ciuperci

Sambata: Orez cu peste

Duminica: Gratare cu cartofi pure

5 thoughts on “Plan alimentar

  1. Buna! Iti citesc de mult timp blogul si imi place foarte mult. Stiu ca faci paine cu maia. Cu Gonzales. Am vazut ca sapatamana asta ai paine integrala in meniu. Il pui pe Gonzales la treaba in masina de facut paine? Eu am 2 copii si le place f mult painea cu maia dar nu am reusit sa o fac in masina. Tu cum faci?

    Apreciază

Lasă un răspuns

