Varza murata calita cu carne si cornuri aburite

Metoda asta de care o sa va povestesc acuma are avantajul ca faci totul intr-o oala, fara sa murdaresti 10 oale. Noa dar hai ca va spun aproximativ ce-am facut exact🙂

Am calit o ceapa, am adaugat coasetele de porc (cate 2 de caciula) si o bucatica de carnat picant afumat gen chorizo taiat in feliute. Am pus capacul si am lasat sa se faca pe-o parte pret de cateva minute, am ridicat capacul si-am intors coastele pe toate partile pana cand carnea s-a deschis la culoare. Am adaugat apoi 1 kg de varza murata, 1 lingura de concentrat de rosii, piper, boabe de ienupar, 2 cani de apa si am pus capacul, am lasat oala in pace pana cand s-a facut carnea, adica pana atunci cand, implantand furculita in carne. aceasta nu a opus rezistenta.

Am pregatit painea ce-o s-o coc deseara – mai bine zis cornurile – framantate din 3 faini (alba, se decara si integrala) cu drojdie naturala. Din aluatul asta am rupt 4 bucati si le-am dat forma de minge. Apoi m-am uitat in oala si am vazut ca am destul de putin spatiu intre nivelul verzei si nivelul capacului asa c-am aplatizat mingile si le-am asezat in oala, deasupra verzei cu carne. Am pus imediat capacul si nu l-am mai ridicat pret de 5 minute. Focul – moderat. Din moment ce punem cornurile in oala e clar ca nu mai putem amesteca asa ca e important sa avem destul lichid incat sa nu se arda si nu prea mult ca sa nu se fiarba. Cornurile se fac in aburii de la varza cu carne.

Dupa cinci minute am ridicat capacul, m-am uitat la ele, m-am batut mental pe umar cand am vazut ce fain au crescut, am pus capacul, am redus focul si am mai lasat sa se faca inca vreo cinci minute.

La sfarsit am luat oala de toarta si am pus-o pe masa.

Cornurile sunt foarte moi, pufoase si gustoase si se potrivesc foarte bine cu varza cu carne.

Genial mi se pare faptul ca ai totul intr-o singura oala. Asa ca, la urma, ai de spalat doar o singura unica oala.

Ce poate fi mai fain de-atata?🙂

3 thoughts on “Varza murata calita cu carne si cornuri aburite

  1. Daniela am facut si carne de pui cu tocana de legume tot asa, cu painici din astea de-asupra si a functionat foarte fain. Tot spilul este sa folosesc o oala cu fund gros si sa reusesc sa aproximez bine cantitatea de lichid ca sa nu se prinda de fundul oalei.🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

