Supa de ierburi salbatice (buruieni!)

Daca urmati reteta asta obtineti o supa pe care o s-o manance chiar si cei ce urasc buruienile pe fata.

Ingrediente:

1 ceapa mare

2 morcovi mari

1 catel de usturoi

4 cartofi mari

1/2 lingurita chimin

piper dupa gust

2 litri de apa

4 linguri de ulei

2 carnaciori

doua buchete frumoase de ierburi salbatice. Eu am cules azi: frunze de patlagina, varfuri de urzici, lastari de hamei, frunze de ceea ce numesc eu loboda salbatica, de piciorul caprei si de papadie.

Procesul tehnologic:

Am calit in ulei ceapa, morcovii taiati felii si chiminul. Am adaugat apoi cartofii taiati in bucati si usturoiul, am stins cu cei doi litri de apa si am pus capacul. Am lasat la fiert pana cand furculita a strapuns morcovii cu usurinta. Am adaugat ierburile salbatice si am lasat iar sa fiarba, cu capacul pus, pret de cateva minute. Dupa care am mixat totul cu mixerul vertical si am obtinut baza supei. Am adaugat sare si piper, 2 pumni de paste fainoase si 2 carnaciori taiati in felii foarte subtiri si am mai lasat sa dea un clocot.

Din pacate fotografia nu este pe masura gustului supei… Cred ca e greu sa faci poze frumoase supelor si ciorbelor…

10441505_10203879852940765_3542676999477228271_n

Este DELICIOASA!

Carnatul si pastele fainoase din ea sunt garantia ca supa n-o sa fie refuzata pe motiv ca e prea verde hihi Faptul ca am calit in ulei ceapa, morcovul si chimenul ii dau o aroma deosebita.

PS: un site cu buruieni: http://www.gazetadeagricultura.info/plante/16698-buruieni-comestibile-cu-care-putem-supravietui.html

3 thoughts on “Supa de ierburi salbatice (buruieni!)

Lasă un răspuns

