Dialoguri

Ea, 7 ani, rostogoleste mingea mea (galbena) de gimnastica.

Ea: – „Parca ar fi un bulgare mare de zapada! Zapada cu pipi, hihi!”

Eu: – „Da! hihi!”

Ea: – „Pacat ca nu am cu ce sa-i fac ochi si gura…”

Eu: – „Hai sa cautam ceva in ladita mea magica (unde tin foi, creioane etc)”

gasim o carioca rosie care scrie pe material plastic si ii deseneaza o fata

Ea: – „E o printesa, uite, are si coroana!”

mingea incepe sa se rostogoleasca

Ea: – „E o printesa rea, vrea sa fuga, hai s-o oprim!!!” si fugim amandoua prin casa dupa ea :))

11046644_10203865594664317_4699470546909598039_n

Lasă un răspuns

