Avantajele postului intermitent

Cum am scris, de curand mi-am gasit un job. Asta inseamna ca, de doua ori pe saptamana, ies pe usa dimineata imediat dupa ora 6.00 si ma intorc dupa 14.00. Nu mananc nimic pe toata durata zilei de lucru, azi am baut niste apa. Ultima masa de ieri a fost la orele 18.00. In drum dinspre serviciu spre casa am cateva pizerii, kebab-uri si chiar si un McDonalds. Eu trec pe langa ele cu fruntea sus si ma indrept cu pas calm spre casa pentru ca am invatat sa imi aman foamea. De fapt nici nu o simt, ca sa fiu sincera. Vad diferenta intre mine si ceilalti, eu la amiaza sunt plina de energie si super-concentrata, ei se uita disperati la ceas sa vada cat mai lipseste pana cand pot merge sa manance.

Candva poate as fi mancat ceva (dulce?) in pauza de la ora 10.00, ceea ce ar fi facut ca pe la pranz sa mi se faca rau de foame si m-as fi simtit obligata sa-mi cheltui banutii pe vreo felie de pizza sau vreun kebab sau – why not daca tot suntem la capitolul mancare – hamburgher si niste cartofi prajiti.

Ajung acasa dupa orele 14.00 si mananc ceva hranitor, un ou fiert, o felie de paine integrala, o farfurie de supa, niste nuci, orice ce sigur are o valoare nutritiva mult mai mare decat oferta localurilor intalnite pe strada.

Asa ca, si din punctul de vedere al economisirii de bani si cel al pastrarii sanatatii, postul intermitent are un 10 cu steluta din partea mea.

9 thoughts on “Avantajele postului intermitent

  1. felicitari! eu as fi fost lesinata de foame…mai am zile cand nu prea mananc in timpul zilei, dar seara recuperez…din pacate.
    imi pace sa citesc ce scrie pe aici :)) , bafta si multa inspiratie! multumesc pentru momentele de relaxare

    Apreciat de 1 persoană

  2. Bravo ție dacă reușesti să aplici metoda asta zilnic și mai ales dacă reușești ca în fereastra de 8ore pentru mese limitezi aportul caloric la 2 mese obișnuite. Eu mai am mult de lucru la capitolul acesta pentru că sunt tentată să ”recuperez” absența micului dejun.

    Apreciază

  3. Ba io fix invers, cind nu-mi placea nu mincam nimic, doar mincarea de prinz putina de tot, pe care o inghiteam cu noduri. Am si slabit citeva kile. Iar acasa eram asa stoarsa ca n-aveam chef de mincare.

    Apreciază

  4. Am citit o carte f interesanta cu alimentatia in cazul bolilor articulare, acolo scria sa NU cumva sa sari micul dejun. O prietena a citit ceva cu alimentatia anticancer, acolo scria ca e bine sa sari mese. Nu mai stii ce sa crezi.
    Mi-am comandat la biblioteca 2 carti despre post, una e scrisa de o dna care lucreaza la clinica din Germania care se ocupa de post. Abia astept sa le primesc si sa le citesc.

    Apreciază

    1. Elena
      Eu cred ca imi face mie bine si postul intermitent imi face bine din toate punctele de vedere. Acuma, ca nu mai am de dat jos kilograme, continui sa-l practic pentru beneficiile sale in ceea ce priveste partea financiara si cea de sanatate. Si, musai sa adaug si cea intelectuala. Am mintea foarte clara in perioada de post, ma pot concentra minunat chiar si fara sa beau cafea sau vreun alt stimulent. Pentru ca organismul meu nu trebuie sa consume energie cu digestia, imi ramane mai multa pentru creier.
      Cu toate astea insa nu vreau si nu pot sa afirm ca a manca micul dejun si toate celelalte mese consacrate ar fi un lucru rau.
      Important este ca fiecare sa gaseasca solutiile ce functioneaza pentru el insusi. Si, pentru mine, postul intermitent functioneaza 100%.

      Apreciat de 1 persoană

      1. si eu ma concentrez de minune pe stomagul gol, cum mananc cum abia trag de mine sa fac ce e de facut, am senzatia ca energia se concentreaza pe digestie si nu pe acuitatea intelectuala🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

