Sacosa A4 cu organizer incorporat

Am folosit cracii unei perechi de pantaloni-jeans ce i-am scurtat candva si un rest dintr-un alt crac al unui pantalon gen camuflaj si mi-am cusut o sacosa in format A4 Landscape, in realitate cu 1-2 cm mai mare, care sa poata transporta documente sau orice altceva ce are formatul respectiv. I-am inclus un organizer (gen portofel) cusut inauntru, cu doua compartimente: unul pentru telefon si unul pentru portofel. In organizer lucrurile stau fixe si stiu mereu de unde sa le iau si cum sa le apuc, nu trebuie sa le caut, cam asta ar fi avantajul. Nu am facut loc pentru instrumente de scris pentru ca, de obicei, port cu mine doar un singur pis, pe care il agat de marginea organizer-ului.

4 thoughts on “Sacosa A4 cu organizer incorporat

    1. M-am gandit la tine aseara. Ieri dupa amiaza am petrecut cateva ore in compania unei fetite de 7 ani. De cate ori vine bunica-sa la barfe cu soacra fetita vine si ma cauta❤ Inainte sa plece acasa i-am daruit o sacosa de blugi cusuta de mine cu ceva timp in urma. S-a bucurat. Si cine stie, poate am plantat in ea samanta diy? Nu stiu. Data viitoare cand vine a zis ca aduce o papusa care nu mai are haine si i le facem impreuna.❤

      Apreciază

Lasă un răspuns

