Plan alimentar

Mic dejun 0

Supe: de broccoli si de rosii

Paine: integrala facuta la masina de paine

Gustari: banane, portocale si nuci

Salate: de castraveti si de sfecla rosie

De baut: apa aromatizata cu lamaie

Feluri principale:

Luni: Tocana de ciuperci cu mamaliga

Marti:  ca si luni / doar supa / post

Miercuri: Paste integrale cu somon afumat

Joi: Spätzle (din faina integrala) de urzici cu ulei aromat

Vineri: mancare rece / doar supa / post

Sambata: Orez integral cu peste

Duminica: Varza murata cu coaste de porc

5 gânduri despre &8222;Plan alimentar&8221;

  1. Elena zice:

    Legat de mincare: pt culegatoarele de leurda si urzici si alte plante. Azi am cules pentru prima data Glechoma hederacea (in romaneste vad ca-i zice rotunjoara). Eu am tocat-o si am amestecat-o cu brinza de capra, a iesit excelenta. E f buna pt sanatate. Acum o pun si pe-asta pe lista de plante culese din padure.

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      eu am seminte de urda, sper sa tina pana la anul ca nu am avut unde sa le seaman acuma. De fapt eu inca nu am vazut leurda-planta in viata mea. Am primit anul trecut de la prietena mea Simona un borcan mare cu leurda tocata, l-am folosit pe tot si la toate, de la supe la pizza… 🙂

      Apreciază

  2. Elena zice:

    Tu ai altele, pe care noi nu le avem. Asa ca-i bine si asa. Cind am citit de rotunjoara asta la cite-i buna, mi-am zis ca ar trebui sa fiu super-sanatoasa dupa ce am mincat si asta pe linga leurda.

    Apreciază

Lasă un răspuns

