Plan alimentar

Mic dejun 0

Supe: de broccoli si de rosii

Paine: integrala facuta la masina de paine

Gustari: banane, portocale si nuci

Salate: de castraveti si de sfecla rosie

De baut: apa aromatizata cu lamaie

Feluri principale:

Luni: Tocana de ciuperci cu mamaliga

Marti:  ca si luni / doar supa / post

Miercuri: Paste integrale cu somon afumat

Joi: Spätzle (din faina integrala) de urzici cu ulei aromat

Vineri: mancare rece / doar supa / post

Sambata: Orez integral cu peste

Duminica: Varza murata cu coaste de porc

5 thoughts on “Plan alimentar

  1. Legat de mincare: pt culegatoarele de leurda si urzici si alte plante. Azi am cules pentru prima data Glechoma hederacea (in romaneste vad ca-i zice rotunjoara). Eu am tocat-o si am amestecat-o cu brinza de capra, a iesit excelenta. E f buna pt sanatate. Acum o pun si pe-asta pe lista de plante culese din padure.

    Apreciază

    1. eu am seminte de urda, sper sa tina pana la anul ca nu am avut unde sa le seaman acuma. De fapt eu inca nu am vazut leurda-planta in viata mea. Am primit anul trecut de la prietena mea Simona un borcan mare cu leurda tocata, l-am folosit pe tot si la toate, de la supe la pizza…🙂

      Apreciază

  2. Tu ai altele, pe care noi nu le avem. Asa ca-i bine si asa. Cind am citit de rotunjoara asta la cite-i buna, mi-am zis ca ar trebui sa fiu super-sanatoasa dupa ce am mincat si asta pe linga leurda.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s