Orez cu sparanghel si lastari de hamei

Reteta e foarte simpla si o fac in toate combinatiile posibile:

am tocat o ceapa mica si un buchetel de lastari de hamei

I-am calit in cateva linguri de ulei.

Am taiat in bucati cateva varfuri de sparanghel (tulpinile le-am curatat si le-am pus de-oparte, mai tarziu le-am facut salata). Le-am calit si pe ele, am adaugat o cana de orez basmati si doua cani de apa, un varf de cutit de safran, sare si piper, am pus capacul si le-am lasat sa se faca. Am stins focul cand orezul era aproape fiert si am mai lasat sa stea cu capac pret de cinci minute.

Rapid si gustos.

11078175_10203806372943811_585368515967414331_n

One thought on “Orez cu sparanghel si lastari de hamei

Lasă un răspuns

