Oua rosii

In Italia nu exista obiceiul de a colora oua de Pasti. Asa ca am colorat eu cateva, pentru pranzul de maine, in familie.

Am folosit cateva coji de ceapa. In urma cu cativa ani imi amintesc ca am exgerat un pic cu cantitatea de coji si ouale au iesit foarte inchise la culoare, mai mult maro decat rosii.

Am fiert cojile, am pus ouale in oala si le-am fiert, le-am scos si, asa fierbinti, le-am lustruit cu o bucatica de slanina, asa cum facea mama mea.❤

Nu sunt perfecte dar tocmai in asta consta frumusetea lor.

6 thoughts on “Oua rosii

Lasă un răspuns

