Kärntner Reindling

Se face un aluat dospit din: 500 g faina (300 integrala si 200 alba am pus eu), 80 g unt topit (grasime de cocos eu), 1/4 l lapte caldut (de soia eu), 2 oua, 20 g drojdie, 20 g zahar, 1 lingurita de sare. Se lasa la crescut.

Se intinde o foaie sau doua care se ung cu 80 g de unt topit si se presara cu un amestec din 100 g zahar si 2 linguri de praf de scortisoara. Peste amestecul presarat se adauga 100 g de stafide (inmuiate in apa) si, optional, 50 de nuci taiate cu cutitul (eu le-am omis)

Se rasuceste ca un cozonac si se pune in forma speciala Guggelhupf sau in alte forme si se mai lasa la crescut pana cand isi dubleaza volumul. Se ung cu unt si se presara cu zahar. Se coc 3/4 ora la 180 de grade.

Este un dulce traditional de Pasti din zona Carintia.

PS Al meu Reindling este un pic prea dospit. In mod normal aluatul este mai dens. Daaaar, noi sa fim sanatosi! Pofta buna!

Si Paste Fericit!

2 thoughts on “Kärntner Reindling

Lasă un răspuns

