Invitatie

Daca aveti drum pe Facebook, va invit sa va alaturati grupului LuxulSimplitatii

Va astept cu drag ❤

5 gânduri despre &8222;Invitatie&8221;

  1. IuliaBe zice:

    draga mea, sper din toata inima ca discutiile interesante sa nu se mute pe FB; nu de alta dar nu am cont, urasc platforma aia sociala; din punctul meu de vedere umil nu face altceva decat sa indemne la voyeurism social

    Apreciază

  2. Elena zice:

    Eu am cont dar cu citiva prieteni, in care cont nu se intimpla nimic interesant. De acord cu Iulia. Ma tot gindesc sa-l sterg. De Craciun toata lumea si-a pus poze cu bradul, in februarie toata lumea poze de la schi…ma gindesc ca cine are o viata f saraca are timp sa-si puna poze pe FB cu viata cea interesanta pe care o are. Cel mai tare ma enerveaza manifestarile de tandrete intre sot-sotie pe FB, care-o fi rostul lor?

    Apreciază

Lasă un răspuns

