Exercitii fizice. The next level

Pentru ca sunt intr-o faza de platou in care mi se pare ca nu se mai intampla nimic, si pentru ca vremea de afara devine din ce in ce mai buna, am decis sa trec la the next level si am scos mini-trambulina afara. Ideea e sa fac cateva sedinte pe parcursul zilei. Pentru ca sunt la aer nici nu transpir intr-atat incat sa trebuiasca sa fac dus imediat.

In acelasi timp am inceput sa adopt unele obiecte gasite prin curte si sa le dau functiuni de aparate sportive.

Continui sa invat seara pe net si sa-si notez exercitiile pe care pot sa le fac a doua zi.

Mi-am construit si un mini-antrenament pentru burta – zona respectiva continua sa fie punctul meu slab.

4 thoughts on “Exercitii fizice. The next level

    1. In mod normal cred ca se gasesc si in Romania in toate magazinele de sport. Este usoara si ideala mai ales daca stai la bloc, sunt pentru interior, eu insa am dus-o afara sa ma pot bucura si de aer curat cand fac sport. Te rog sa cauti pe google care sunt beneficiile exercitiilor facute cu trambulina, o sa ramai foarte surprinsa🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

