Salata de fenicul

Feniculul l-am cunoscut abia recent si m-am obisnuit relativ greu cu gustul lui, acuma nu numai ca-l accept dar il si caut si apreciez❤

Pentru salata de fenicul tai mustatile de la 2-3 bucati mai mici sau 1 fenicul mare si le razuiesc-feliez la fel cum fac cu varza cand o pregatesc pentru salata. Adaug si un morcov razuit, mai mult pentru culoare si apoi un dressing facut din: sare, piper, ulei (de masline), otet (de mere), un varf de cutit de ierburi aromatice uscate (origano salbatic si menta).

Cantitatea ajunge pentru 2 mese, o pastrez intr-un vas de jena la frigider pana a doua zi.

salata

11 thoughts on “Salata de fenicul

  1. Nici mie nu-mi place gustul mentolat, dar fiert sau copt imi place.
    Observ inca o data ce cantitati mici mincati, cred ca noua ne-ar ajunge pe o masea la 2 persoane…Ar trebui sa mai reducem din cantitati. Nu stiu unde am citit sau vazut ca inainte sa foloseau farfurii mici, iar acum sunt tot mai mari , ceea ce a facut ca portiile au crescut mult.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Nu am mancat niciodata!Am vazut la super-market dar nu am luat nestiind in ce fel se poate manca!M-ai facut curioasa si cred ca o sa-l incerc si eu!Cum v-ati disciplinat alimentatia:putin si mese regulate?Poate poti sa faci un post despre asta!Si inca o intrebare….”pacatosenii dulci” exista?Sau odata obisnuit organismul cu mese mici&regulate, nu mai cere „ceva bun”???

    Apreciază

    1. daca imi permiti Lela, la pacatosenii se renunta pur si simplu daca nu le ai in casa, daca le ai, dai iama in ele; si da, organismul se obisnuieste; daca vrei sa renunti, fa-o treptat, constientizeaza pasul asta, nu renunta la tot deodata ca apar frustrarile;
      eu am reusit sa imi educ si jumatatea mai buna in directia asta, fiind non-stop pe modul „ce porcarii contin” si „cat rau fac in general sanatatii”; poate la tine nu va merge placa asta, dar e ca in manipularea maselor🙂, cauta mesajul care prinde si repeta-l la saturare, pana la urma intra unde trebuie si incepe sa-si faca treaba🙂

      Apreciază

  3. Vai, ce rau mi se pare gustul ala mentolat de uzo(de fapt cred ca nici n-am apucat sa simt gustul, doar mirosul si imi ajunge). Si tot gusturi de-astea care-mi repugna nu inteleg cum maninca unii bomboane de-alea negre cu reglisse, vad ca in romana i se zice lemn dulce.

    Apreciază

  4. Feniculul eu il mai introduc la supele crema ,pentru un plus de aroma.Sau fac supa crema exclusiv din fenicul +ceapa+cartof.Important sa nu fie prea fibros ca atunci raman „atele „si le culeg copiii cu manutele:)

    Apreciat de 1 persoană

    1. Inca n-am facut supra-crema de fenicul, dar fac de sparanghel sau de pastai de mazare si le strecor. Insa faceam intr-o vreme pireu de fenicul si dupa ce ultima data era plin de ate, am renuntat sa mai fac.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

