Dialoguri

8 Martie, cu zece ani in urma. O zi de lucru lunga si agitata cum obisnuiesc sa fie zilele festive in gastronomie. Spre seara imi suna telefonul.

Ea: ” – Serus Carmenusa!” (A fost singura care m-a chemat asa)

Eu: ” – Serus, scuza-ma ca nu te-am sunat, am avut mult de lucru…”

Ea: ” – Nu-i bai. Te-am sunat eu. La multi ani!”

Eu: ” – La multi ani si tie!”

Stiam amandoua ca era ultimul 8 Martie. S-a stins dupa noua zile.

Ea ” – Odihneste-te Carmenusa, mai vorbim!”

Eu ” – Da, mai vorbim. Pa, Mami!”

4 thoughts on “Dialoguri

Lasă un răspuns

