Centrul de comanda

E un loc foarte la indemana, in cazul meu

pe peretele separator dintre bucatarie si birou. Aici am:

1. Mapa de lucru ce in interior contine proiectele ce mai trebuie analizate si in exterior foile de lucru pentru saptamana in curs

2. Agenda principala contine: numere de telefon de la ambulanta, pompieri, politie, doctori (cu orarul de functionare), casa de asigurari (cu orar), veterinar (plus orar), coordonate bancare, organizarea

3. Lista de cumparaturi si un pix

4. Agenda specializata pe mutat (contine foile de lucru speciale pentru mutat) si

5. Calendarul

cc

Voi ce aveti in centrul de comanda?

4 thoughts on “Centrul de comanda

  1. Pana in decembrie aveam foi si foite si emailuri.
    Din dec. mi-am luat un fel de carnet, cu pagini cartonate si colorate, are 3 coloane, una de cumparaturi, una de: to do, si una Don’t forget. Tot ce fac tai. E asa de placut sa vad ca sunt multe lucruri taiate de acolo🙂

    Apreciază

  2. Am un calendar pe care notez programarile la dr si data cind iesim la spectacole sau avem ceva evenimente(odata acum citiva ani am uitat sa mergem la teatru desi aveam bilete). Si foi recuperate din corespondenta primita ,taiate in 4 si pe ale caror dos notez lista de cumparaturi. De fapt am un tablou de pluta, pe care imi prind calendarul si prind cu pioneze lista sau lucruri importante (gen programul de cinema, orarul bibliotecilor, al piscinei, etc, bonuri de reducere de pe la magazine…).

    Apreciat de 1 persoană

  3. eu aveam pe foi lista de cump, meniu, in google calendar taskurile lunare sau de peste an (gen plata gunoi, programari anuale le medici, data limita de efectuat diferite plati) cu riminder, zile de nastere, proiectele cu to do-urile atasate
    acum am toate astea in tel🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

