Flori…

Ma tot gandeam in ultima vreme ca imi lipseste mirosul de ghiocei. N-am mai vazut de foarte multa vreme ghiocei, de ani de zile…

Si ma mai gandeam ca imi lipseste mirosul de liliac. N-am mai mirosit de multi ani liliac…

Si, in timp ce ma incaltam si ma gandeam eu la florile astea ce-mi lipsesc, ochii mi-au cazut pe un ghiveci parcat in coltul incaperii si ce sa vezi? Cred ca planta mea de amorphophallus sta sa infloreasca!!!❤

floare

Acuma ce sa va spun? A fost la un moment dat plina de purici si eu am mangaiat-o c-un servetele de hartie ca s-o scap de ei. A fost atacata de melci, am umplut-o la radacina cu coji de oua uscate si maruntite. Nu stiu care din astea doua au contribuit la dezvoltarea florii… habar nu am. Infloreste o data la 7 ani (eu o am de 2 ani, era puiuc) si floarea ramane deschisa doar timp de 48 de ore.

Cand infloreste degaja un miros de cadavru zice google, de aia e si supranumita „floarea cadavru”.

Sunt curioasa cum o se decurga lucrurile in zilele urmatoare…

Dupa dimensiuni si culoare as zice ca e vorba de Amorphophallus bulbifer.

Va tin la curent!

8 thoughts on “Flori…

Lasă un răspuns

