Plan alimentar

Saptamana asta am modificat 4 mese, o data pentru ca am fost ocupati si am mancat hrana rece (paine cu sunca) si o data pentru ca, la sfarsitul asta de saptamana, am facut pizza cu care am acoperit 3 mese: cina – pranz – cina.

Asta ma face sa am in rezerva cate ceva pentru saptamana viitoare pentru care prevad:

Mic dejun – zero

Paine: cu urzici

Gustari: mere si portocale

Salata: de sfecla rosie si de varza cu morcovi si chimin

10429482_10203539460551168_1502984533697955417_n

Supe: ciorba de legume, de chimin

1 masa compusa din supa si un sandvis cu somon afumat sau resturi de mancare din zilele precendente si

1 masa solida

Luni: Macaroane cu cartofi

Marti: Iahnie de fasole (congelator)

Miercuri: Chiftele de dovleac

Joi: Varza murata calita cu doi carnati (congelator)

Vineri: Tocana de legume (congelator)

Sambata: pranz – Spaghetti integrali cu ton / cina – Carne la tigaie cu cartofi cu rozmarin la cuptor

Duminica: pranz Peste la cuptor cu cuscus / cina Curry cu naut si urzici (nautul sa-l pun la inmuiat, urzicile sa le scot de la congelator)

Lasă un răspuns

