Idei de economisit timp cu telefonul

Am primit de curand un telefon destept de la cineva care si-a cumparat altul. Eu am fost mereu de parere ca un telefon nu trebuie sa faca altceva decat sa sune daaaaaar de cand il am pe Samy am inceput sa vad altfel lucrurile…

Cum ma ajuta?

In primul rand ca si camera foto. Stiu ca fotografiile mele nu sunt o splendoare dar nu e neaparat vina camerei fotografice ci, partial si a lipsei mele de rabdare si de … ähhh… talent

Cum il folosesc?

1. Fotografiez Orarele de Functionare ale institutiile locale, ale doctorilor etc. In felul asta stiu mereu cand au program de lucru

2. Fotografiez retete sau articole interesante din carti/reviste ce nu imi apartin dar pe care am voie sa le rasfoiesc cand sunt in vizita la altii sau prin salile de asteptare

3. Fotografiez detalii pe care trebuie sa le stiu cand merg sa cumpar ceva, de exemplu patronul de la imprimanta

4. Fotografiez lista de cumparaturi ca sa nu mai pierd bucata de hartie prin geanta

las lista deschisa pentru ca sunt sigura ca mai exista multe moduri de a folosi camera telefonului doar ca eu inca nu le-am descoperit.

Mai folosesc:

– functia de ceas desteptator

– functia de calculator

Voi cum folositi telefonul?

9 thoughts on “Idei de economisit timp cu telefonul

  1. Scumpa mea, pana acum un an mi se parea un ifos, sa stai si sa bibilesti pe mobil,timp pierdut, eu consideram domle ca telefonul mobil este doar de dat/primit telefon& mesaj hai si mail!Aveam telefon performant (merci barbate), dar nu vroiam nici macar sa vad ce poate sa faca!Am primit cadou apoi un iphone (again merci barbate) si asta a coincis cu lansarea noului meu job, pe cont propriu, deci telefonul si-a marit contributiile la maxim!Acum fac de toate de pe telefon!Ok, nu fac eu poze chiar de revista dar ma straduiesc!
    Kisses&weekend fain!

    Apreciază

  2. Telefonul, accesoriul meu preferat😀 Poze fac cu el de drag si mai ales sa o tin pe mama la curent cu tot ce fac. What’s app e la mare valoare. Am mailurile (2) sincronizate pe telefon si imi simplific asa corespondenta. Urmaresc ofertele la 2-3 magazine unde fac de obicei cumparaturi. Am un app cu care urmaresc pretul la motorina, pentru ca noi facem 160 de km pe zi pentru a ajunge la munca si inapoi si am un app cu care mai urmaresc mai ales vara traficul pe autostrada pentru a evita statul in coloana vreo ora doua! Sa nu uit,chiar acum scriu acest comentariu de pe telefon😀

    Apreciat de 1 persoană

  3. am si eu telefon smart de vreo luna si ceva, de nevoie ca pisoiul mi-a ros firul la incarcator si nu il mai puteam incarc pe cel vechi
    il consideram fita inainte de a-l avea si ziceam ca ce mare branza, ei acum dupa ce il am, sigur nu ma mai intorc la unul vechi sub nicio forma….si ma intreb de ce nu mi-am luat unul mai devreme; inafara de faptul ca mi-e foarte util in viata profesionala, eu imi fac listele pe el🙂 si imi notez ideile ce imi vin in leg cu diferite proiecte
    si am si mailul sincronizat pe tel si mi-e tare usor sa tin leg cu clientii; nu mai zic de wats’app, asa vb aproape zilnic cu prietenele mele din diverse colturi ale europei🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. eu n-am smart, dar asta al meu are ceva de aur pentru cineva sclerozat ca mine: calendarul! imi notez in calendar ceea ce am de facut in zilele respective si asa nu uit sau nu sar peste nimic. tot acolo am si zilele de nastere …
    mai e si ceas desteptator, precum si ceas simplu, ca la mana n-am.

    Apreciază

Lasă un răspuns

