Gnocchi di zucca cu Kernöl si seminte de dovleac

Despre gnocchi am mai scris AICI . Povestea insa este foarte simpla. Pulpa coapta/fiarta la aburi de dovleac se face pure, se adauga un ou si faina cat cere pentru a obtine un aluat moale, ca si condimente in ultima vreme am folosit: sare, un varf de cutit de scortisoara, un varf de cutit de praf de ghimbir si un varf de cutit de nucsoara macinata.

Se fac suluri care se taie in bucati si se fierb in apa sarata pana cand se ridica la suprafata adica 3-4 minute.

Ca si „sos” se mananca in mod traditional cu ragù de carne sau cu salvie incalzita in unt.

Eu insa ii fierb, ii pun pe farfurii, adaug ulei de seminte de dovleac si seminte de dovleac (nesarate) si asa ii mancam.

Am combinat o reteta italiana cu produse tipice austriece si a iesit ceva pe gustul meu, romanesc❤

PS Eu aluatul l-am facut saptamana trecuta si am congelat jumatatea pe care am folosit-o la meniul de saptamana asta. Se comporta foarte bine o data decongelat.

3 thoughts on “Gnocchi di zucca cu Kernöl si seminte de dovleac

Lasă un răspuns

