2 thoughts on “

  1. nu stiam filmul dar stiam mesajul. De aceea mi-am si facut blogul iubescorasulmeu.blogspot.com
    Acolo am scris informatii primite de la altii – am marele avantaj ca sunt in mediu multi-national si multi-cultural. Impactul cu ei m-a ajutat sa vad ca exista si alta solutii, iar parerile lor le-am aplicat in viata mea si construit.

    TOt de la ei am invatat ca victimizarea este cea mai proasta varianta aleasa in orice zi/in orice actiune. Mult mai constructive sunt: schimba, fa ceva, sau accepta.

    Apreciază

    1. despre acceptare vreau sa scriu curand niste ganduri… cred ca e partea cea mai grea din toata povestea… adica poti schimba, poti face ceva doar in momentul in care reusesti sa accepti o anumita stare de fapt. De exemplu pot sa ma las de fumat doar in momentul in care accept ca sunt fumatoare si ca fumatul imi face rau. Adica atunci cand nu mai neg sau minimizez situatia cu scuze de genul „nu fumez chiar atat”, „altii fumeaza mai mult decat mine”, „daca ma las ma-ngras”, „daca ma las blablabla”.
      Cred ca abia dupa ce reusim sa stam pentru o vreme pe pozitia de acceptare, putem apoi sa schimbam ceva… ce zici?

      Apreciază

Lasă un răspuns

