Masa critica

Doar un leu

Azi revelaţia m-a pocnit în vreme ce scriam un comentariu şi mi-am dat seama că este vorba de visul vieţii mele, deşi până acum nu l-am pus în cuvinte ci mai degrabă îl simţeam intuitiv.

Îmi doresc să fac parte măcar, dacă nu oi fi în stare să determin o masă critică în sensul oprimismului şi vieţii în roz.

Să o luăm metodic, masa critică vine din fizică parcă şi este masa minimă a unui material radioactiv în care poate apărea o reacție de fisiune nucleară în lanț. De aici termenul a ajuns şi în sociodinamică şi este numărul minim de oameni sau mă rog membrii ai unei comunităţi, că se poate şi la maimuţe, necesar penru a determina un anume comportament sau direcţie de dezvoltare a societăţii.

Aşadar dacă vom fi suficient de mulţi cei care milităm pentru zâmbet, pentru speranţă, pentru pace interioară şi exterioară, dacă vom fi…

Vezi articol original 68 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

