Invatind cum sa invat – Learning How to Learn

Tocmai am terminat cursul despre care am vorbit in urma cu ceva vreme AICI , mai exact ACESTA

Daca mi-a placut? Cred c-am devenit dependenta!!

Cum am procedat eu:
– am urmarit toate lectiile cu atentia concentrata pe vorbitor, de parca as fi fost la scoala
– am lasat materialul oferit in bonus, ca de exemplu multe interviuri, pentru a le asculta atunci cand imi ocup mainile cu altceva, de exemplu cu mult urata activitate de impaturat haine

Ce am invatat?
– sa invat! hihi
– am invatat cum functioneaza creierul uman, memoria si concentrarea
– am invatat ca activitatea fizica este foarte importanta in tinerea in viata a neuronilor si pentru a ajuta hipotalamusul sa produca neuroni noi LA ORICE VARSTA!
– am invatat metode de a eficientiza invatatul si de a diminua nervozitatea
– am invatat cum sa pregatesc exact un examen
– am invatat ca nu trebuie sa ai un IQ mare pentru a putea invata orice si la orice varsta

In alte cuvinte, asa cum a mentionat unul din lectori, Terry Sejnowski, cursul este un manual de folosire a propriului creier.

Majoritatea cursurilor sunt tinute de sarmanta Barbara Oakley pe care am ajuns sa o indragesc foarte foarte mult.

Ce aplic deja de maine:

– folosirea imaginilor si metaforelor pentru a retine unele informatii
– crearea de acronime
– lista TO DO facuta cu o seara inainte pentru a da posibilitatea creierului de a „aseza” informatiile

Recomand cursul cu caldura. Este deosebit de bine structurat. Si gratuit.

2 gânduri despre &8222;Invatind cum sa invat – Learning How to Learn&8221;

  1. Ligia zice:

    Abia astept sa incep cursul asta 🙂 Il aveam in lista, dar m-au furat alte doua mai importante acum, asa ca l-am lasat pe mai tarziu. Iti recomand si iversity – au cursuri foarte bune si acolo. Acum fac unul de Public Speaking foarte foarte fain.

    Apreciază

Lasă un răspuns

