Particip

La doua provocari, amandoua lansate pe economisim.info, amandoua avand legatura cu banii.

Prima este PROVOCAREA DE 52 DE SAPTAMANI , eu am optat pentru varianta varianta trei: repartitia in mod egal care nu inseamna altceva decat ca, in fiecare saptamana din anul acesta (exceptand ultima, a 53-a) voi depune in pusculita EUR 5.

De fapt imi vine sa rad. Cand fumam cheltuiam suma respectiva pe tigarile pe doua zile. Cum se schimba vremurile… si eu cu ele…🙂

Ideea este ca azi tratez cu respect nu doar banii ci si pe mine insami.

De unde am de gand sa scot banii astia?

O parte din ei vor fi maruntii primiti ca rest la magazin astfel incat sa nu se mai acumuleze in portmoneu.

O alta parte o vor constitui bani ce am de gand sa ii fac din vanzarea unei parti a garderobei mele care este mai mult decat voluminoasa.

Si, o ultima parte va consta din vanzarea a diferite obiecte facute de mine, gen pernite umplute cu spelta, saculeti cu sare etc.

Ce voi face cu banii respectivi cand se gata anul? Nu stiu. Si nici nu trebuie sa stiu acum. Este o decizie ce o voi lua cand atunci cand va veni vremea ei.

A doua este PROVOCAREA LA CITIT care propune citirea unei carti pe luna. Cartea lunii ianuarie este „De la idee la bani” de Napoleon Hill. Eu, personal, am cautat-o la biblioteca si nu am gasit-o, apoi am vazut un comentar genial la articolul de la economisim.info, comentar ce da ADRESA LA CARE SE POATE CITI CARTEA❤.

Am deja experiente foarte placute cu ideile de lectura „furate” de pe econimisim.info. Ultima a fost „Cel mai bogat om din Babilon”, lectura ce mi-a adus o intelegere mai detaliata si mai fina a problematicii banilor.

Trag linie si socotesc ca la sfarsitul anului voi fi mai bogata cu EUR 260 si cu 12 carti citite.

Mersi Iulia!

Lasă un răspuns

