Despre organizarea lunii ianuarie si a anului 2015

Azi m-am ocupat de chestiuni organizatorice.

La nivel de luna, am facut analiza lui decembrie care a iesit dezastruoasa la capitolul „Mancare” unde am depasit cu brio bugetul. Asta o sa-mi serveasca de lectie pentru urmatorul decembrie si pentru toti decembrie ce vor mai veni in viata mea, da-mi Doamne cat de multi, mersi🙂❤

Pentru ianuarie, am inceput sa folosesc FOILE DE LUCRU, le-am printat doar pentru ianuarie pentru a le putea modifica pe parcurs ce apar noi cerinte.

10891450_10203183759058853_1288857774640150103_n

Aloc EUR 50/saptamana pentru mancare si igiena pentru doi umani, doi caini si sapte pisici. Atentia o indreptam spre congelator care trebuie golit cat de poate de mult pana ne mutam.

La nivel de an (si de viitor), am gasit o alternativa mai sigura pentru SISTEMUL DE PLICURI. Am deschis un cont adiacent contului curent in care transfer lunar o suma X ce acopera cheltuielile pentru care puneam banii in plicuri si plicurile le tineam ascunse in casa. Pe masura ce vin, facturile se vor plati din acest cont adiacent. Este mult mai sigur asa avand in vedere ca zona in care locuim este des calcata de hoti si nu se stie niciodata.

Am facut ultimele completari in calendar care, la ora asta, contine:

– zile de nastere

– vaccinari animale

– diverse programari ale masinii (asigurare etc)

– programari la doctor cunoscute pana acum

– programarile taxelor

– programari lectii

10885358_10203183741338410_7444867527519090397_n

Ca si munca in casa, pe langa rutinele deja consacrate, luna asta ma ocup de impachetat, numerotat cutiile si tinut evidenta lor in agenda, de exemplu:

Cutia 1 – ceaiuri

Cutia 2 – haine de vara

etc

Ca teluri pentru 2015 am decis sa ma ocup de sufletul meu. 2014 a fost anul sanatatii si finantelor, am reusit sa imi schimb stilul de viata (alimentatie + sport) si sa-mi organizez finantele personale, obiceiuri ce le pastrez si le duc mai departe. Pe langa ele, am nevoie sa meditez si sa construiesc o relatie cu DoamneDoamne.

Ca mini-teluri:

– gasit un job

– exersat condusul masinii pana cand imi dispare frica. DIXIT!

Voi ce-ati brodat pentru ianuarie?

Si pentru 2015?

2 thoughts on “Despre organizarea lunii ianuarie si a anului 2015

Lasă un răspuns

