Foi de lucru pentru anul 2015

Tocmai am terminat de compus niste foi de lucru cu ajutorul carora o sa-mi organizez finantele si casa in anul urmator. Primul fisier este compus din foi de evidenta a cheltuielilor fixe pe fiecare luna. Sub fiecare tabel am mentionat obiceiul lunii ce se poate invata pe flylady, unele detalii se gasesc AICI. Fisierul este in format .doc deci se poate deschise si modifica dupa placul inimii si dupa necesitati. fixe Il puteti descarca facand click pe cheltuieli fixe evidenta lunara Al doilea fisier contine foi de lucru saptamanale. Aici voi tine evidenta cheltuielilor variabile si voi organiza meniul saptamanii. Pentru fiecare saptamana am notat zona de lucru dupa sistemul FlyLady. Pentru necunoscatori: in fiecare saptamana ne dedicam atentia unei anumite parti a casei si ori sortam si organizam lucrurile in ea ori, daca am trecut deja de faza asta, facem o curatenie amanuntita. Pentru primele saptamani am trecut indemnul saptamanii, pentru urmatoarele am lasat loc liber, se va completa dupa preferinte. Saptamani 2015 Fisierul pentru intregul an se poate descarca facand click aici: cheltuieli variabile evidenta saptamanala Sigur s-au strecurat si greseli pe ici pe colo, va rog sa mi le semnalati cand le gasiti. Sper sa va fie de folos ciornele mele si sa va aduca noroc si bani❤

5 thoughts on “Foi de lucru pentru anul 2015

Lasă un răspuns

