Bugetul pentru decembrie

Am inceput ziua foarte frumos, am avut toata dimineata libera asa ca am facut autohipnoza pentru o ora, am facut exercitii (No More Trouble Zones) pentru o alta ora si apoi am facut analiza financiara a lunii noiembrie care a rezultat bine, nu am depasit nicaieri bugetul si in ultimele trei zile cate mai sunt din luna asta nu cred c-o sa se intample nimic ce ar putea schimba mersul lucrurilor.

Ne-am incadrat sub buget la benzina, am cheltuit cu 20 de euro mai putin decat suma prevazuta.

Acuma pentru luna decembrie, ca o cheltuiala in plus apar cadourile pentru copiii familiei. Solutia gasita in urma cu ceva vreme si aplicata cu succes este aceea de a pune toti bunici, unchi, matusi banii impreuna si una din matusi, cea mai inteligenta din punct de vedere financiar, le cumpara cadourile. Asta inseamna ca aloc EUR 5/copil (10×5=50) si cu asta am terminat cu cadourile, noi, adultii, nu ne facem cadouri.

Ca si buget pentru mesele zilnice, aloc EUR 50/saptamana (2 adulti, 2 caini si 7 pisici), plus EUR 60 pentru iesirea la restaurant. Asta inseamna EUR 260, din care extrag EUR 25 mancarea cainilor, EUR 15 mancarea pisicilo si EUR 60 restaurantul, rezulta EUR 160 pe luna, impartit la 4 saptamani obtinem EUR 40 pur alimente pentru consum uman. Las deschisa ultima saptamana pentru ca sper ca vom avea musafiri si atunci situatia se schimba.
In continuare, prioritatile sunt:
pentru a slabi
– sa mancam portii mici
– sa postim de cate ori posibil
pentru a economisi bani
– sa folosim cat de multe alimente ce le avem congelate sau depozitate in camara
Si meniul pentru perioada sarbatorilor trebuie sa reflecte aceleasi prioritati de mai sus.

Cam astea sunt particularitatile bugetului meu pentru luna decembrie. Mi-a scapat ceva?

Lasă un răspuns

