Pasta & Fagioli

Am schimbat meniul pe azi, am incercat o reteta noua pentru mine, veche cat e lumea pentru italieni.

Am pus ieri seara la inmuiat niste fasole alba, o foaie de dafin si-un capat de sunca ce era teapan ca piatra deja. Dimineata le-am fiert in oala sub presiune.

Separat am tocat marunt: o ceapa, doi catei de usturoi si un ardei si le-am calit un ulei. Am adaugat si bucata de sunca taiata un cuburi marunte. Am stins totul cu fasolea si zeama ei si am lasat sa fiarba iar pana s-a inmuiat ceapa bine de tot si fasolea s-a dezintegrat partial. Am adaugat un soi de macaroane cilindrice, scurte, am condimentat cu sare, piper si cimbru uscat.

Este foarte gustoasa, nu as fi crezut🙂

4 thoughts on “Pasta & Fagioli

Lasă un răspuns

