Organizarea lunii octombrie

Azi am stat, ca la inceputul fiecarei luni, cateva minute cu calendarul si cu analizele cheltuielilor de pe lunile precedente in fata. Si ce-am facut?

# M-am uitat pe calendar si am numarat saptamanile, alocand fiecareia X euro pentru alimente pentru noi + caini/pisici.

# Am numarat sarbatoritii lunii si am decis ce suma alocam pentru cadouri in caz ca nu reusim sa le facem noicumainilenoastre ceva.

# Am notat cheltuielile fixe.

# Am alocat un buget maxim cheltuielilor variabile (mancare, telefon, iesiri).

Sistemul de analiza si buget functioneaza foarte bine si deja isi arata roadele din plin. Roadele fiind: bani economisiti si reducerea drastica a stresului.

Ce modificare fac totusi de luna asta?

De luna asta o sa fac cumparaturile pentru produse alimentare folosind exclusiv CASH. Punem intr-un plic suma aproximata pentru luna octombrie si de cate ori mergem la cumparaturi, in loc sa trecem pe la banconat sau sa platim cu cardul, platim cash. Sper sa optimizez banii de alimente in felul asta. Sa vedem…

Bineinteles ca n-am lucrat de una singura azi, am avut un mare ajutor …🙂

IMG_20141002_124405

PS Calendarul lunii octombrie se poate descarca AICI!

2 thoughts on “Organizarea lunii octombrie

  1. Pai cu asa ajutor nu-i de mirare ca ai avut spor si inspiratie🙂. Cum il/o cheama? Nu vrei sa faci un post unde sa pui pozele tuturor matzelor, cu nume cu tot? Tare mi-ar placea…. Pup si zi faina!

    Apreciază

Lasă un răspuns

