Exercitiile fizice

Claudia, azi ai facut o baba sa transpire! 🙂

Ok, sa incep cu adevarul adevarat: am intrerupt exercitiile. Adica intentiile au fost dintre cele mai nobile, sa le continui si in timpul concediului si dupa si tot asa, realitatea este ca de o luna si cateva zile nu am mai facut NIMIC.

Ce scuze am inventat?

1. In concediu ar fi fost prea complicat
2. As fi deranjat prea multa lume
2. Dupa concediu nu stiu unde am pus unitatea USB (ca tot ma laudam ca eu am pierdut o singura data un lucru in viata mea, asta ar fi a doua)
3. Reincep de maine
4. Ba de maine

Ce probe aduc in apararea mea?

Am fost foarte activa! Atat de activa incat de doua ori m-am ales cu febra musculara chiar si fara sa fac exercitiile, ultima data duminica urcand un munte.
Am inceput sa fac curatenia de Craciun acuma ca e vreme buna afara si se usuca rapid toare 🙂
Am avut (relativ) grija la ce am mancat: cat de des si cat de mult.

Concluzii: nu m-am ingrasat nici un cm! Cred ca exercitiile facute la Shred si la 6 Weeks mi-au schimbat metabolismul.

Ok, sa revenim in prezent: Claudia m-a intrebat ieri de sanatate si asa ca azi am decis niste lucruri:
1. Sa ma reapuc de AZI de „Rupt in 30” (https://simplitaly.wordpress.com/category/exercitii-fizice-2/rupt-in-30/)
2. Sa readuc exercitiile fizice in atentia mea
3. Sa fac (iar!) din exercitiile fizice o prioritate
4. Sa le fac cu DARUIRE, adica sa dau 100% ce pot si ce stiu in alea 20 de minute de antrenament/zi

Asa ca am reluat Rupt in 30 de la primul antrenament. Tocmai l-am terminat asa ca scriu printre rauri de sudoare.

Ca sa va aduc mai aproape de mine, am facut o poza „salii” mele de fitness. Aici ma dezlantui eu:

IMG_20140923_190151

Va astept cu drag sa luam iar impreuna taurul formei fizice de coarne.

14 gânduri despre ”Exercitiile fizice

  1. Elena zice:

    Deci ma sunt si alti lenesi…si eu m-am lasat si acum cu greu mai fac cite 15 minute, nu mai am puterea pe care o aveam acum 2 luni, sunt exercitii pe care nu mai pot sa le fac. Ce bine ca ai scris, ma motiveaza ! Eu mai fac cind si cind din cele 7 parti ale programului No more troubles zones abia cite 2-3 parti, imi propun sa fac tot asa zilnic si apoi sa ajung la 4-5 parti.
    Nu m-am ingrasat nici eu deloc peste vara , desi am mincat tot ce mi-a facut placere.

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Mi-am pierdut si eu ceva din forta dar nu-i nimic, o sa revina ea.
      Eu incerc sa privesc chestiunea asta ca si lasatul de fumat. Pentru ca de fapt, incerc sa renunt la un stil de viata sedentar. Si de aceea acuma STIU din experienta ca nu e nici o problema sa intrerupi, sa cazi. Important este sa inveti din situatia respectiva si sa reincepi 🙂
      Pupici si spor la miscare!

      Apreciază

    • simplitaly zice:

      Succes! La nivelul doi o sa ai un exercitiu care pe mine ma zapacea de cap. Nu pentru ca ar fi fost greu ci pentru ca sunt eu coordonata ca o gaina si nu reuseam sa inteleg care picior si care mana cand si cum si ajungeam mereu in alte directii decat tipele din video 🙂

      ii zice „low-to-high” sau asa ceva…

      Apreciază

      • Claudia zice:

        Sunt mai multe exercitii care inca nu imi ies sau pe care nu le pot face din pricina zgomotului care ar deranja vecinii la orele la care sunt eu „sportiva” 🙂
        Eu devenisem sedentara de ani buni. M-am apucat de miscare vara asta, cand am citit la tine pe blog despre programul 6weeks6pack. Cu el am inceput si tot pe asta il repet de doua-trei ori pe saptamana, in functie de chef alegand nivelul 1 sau 2. Am mai incercat alte programe, dar nu m-au prins inca. Trebuie sa povesteasca despre ele cineva, asa ca tine, cu entuziasm si realism totodata, ca sa ma convinga 🙂
        Asadar, multumesc ca ma tragi dupa tine!

        Apreciază

  2. Loryloo zice:

    Scuzele „de maine” sau „de luni” imi sunt si mie foarte cunoscute :)) Noroc totusi de lungile plimbari pe jos sau pe bicicleta, ca nu am lenevit chiar ca o leguma. In rest, mi-am facut totusi un plan bine pus la punct cu exercitii variate, penteu fiecare zi din saptamana…ramane doar sa ma apuc de el!! :))

    Apreciază

      • Loryloo zice:

        Mi-am programat astfel:
        Zilnic, dimineata: incalzire usoara (brate, gat, picioare, tot), alergare pe loc 3 minute, sarituri cu mainile si picioarele in lateral 50, miscari de stepper 2 minute (dar fara stepper 😀 pe o scara sau pe o cutie solida cobor si urc alternativ cu fiecare picior in parte), genoflexiuni 2 seturi de cate 20. (As adauga si sarituri cu coarda de 2-3 ori pe saptamana, ca exercitiu cardio, dar mai intai sa imi cumpar una!)
        Apoi pentru restul de zi, in principal seara:
        LUNI: incalzire, alergare pe loc 1 minut, sarituri cu mainile si picioarele in lateral 20, exercitii pentru coapse, forfecare picioare stand pe spate 2 seturi de cate 30, pauza 3 min, exercitii pentru fund si spate 2 seturi de cate 30, abdomene 2 seturi de cate 15.

        MARTI: Adaug dimineata jogging. Seara: yoga 30 minute, exercitii variate gambe

        MIERCURI: Aceleasi program de luni seara + iesire cu bicicleta minim o ora

        JOI: programul de luni seara + o plimbare lunga

        VINERI: Programul de marti (exercitiile de dimineata, jogging, yoga, gambe)

        SAMBATA si DUMINICA: programul de dimineata din timpul saptamanii, bicicleta, plimbari pe jos si cu catelul.

        Cam asta mi-am propus, dar nu mi-am intrat in ritm prea bine pana acum :)) Pe langa miscarea fizica necesara zilnic, as dori sa si slabesc in unele zone, in principal burta si picioare si de aceea multe exercitii sunt pentru zonele acestea. In vara anului viitor, nu as vrea sa fiu o mireasa cu sunculite :D. Dintre toate, de plimbarile cu bicicletele ma tin cel mai tare. Yoga am incercat timid, in dormitorul meu, doar miscari uitandu-ma pe internet… dar ma incanta mult si ar fi extrem de benefica, asa ca vreau sa ma autoeduc inspre ea.

        Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s