Ultimele 7 antrenamente pentru Abdominali Definiti in 6 saptamani

Nu, nu le-am lasat in urma ci le am inaintea mea.
Da, am intrerupt pentru mai bine de o saptamana antrenamentele, chestiune ce sigur o sa se reflecte in rezultatele de la finele programului dar, asa cum am mai scris, nu ma intereseaza sa fiu frumoasa ci sa fiu sanatoasa, nu ma intereseaza sa fac antrenamentele dupa ceas ci sa le fac.

Motivele pentru care am intrerupt pentru o perioada relativ lunga de timp (9 zile) sunt multiple dar n-o sa le insir aici pentru ca sunt cele standard 🙂

De fapt si azi am negociat mult cu mine pana sa ma apuc, m-am apucat totusi, pentru ca mi-era dor de senzatia de dupa antrenament 🙂

Asa ca de azi suntem iar in functiune, bifez cu succes si plina de transpiratie antrenamentul cu numarul 23.

Voi cum stati, pe unde sunteti?

13 gânduri despre ”Ultimele 7 antrenamente pentru Abdominali Definiti in 6 saptamani

  1. Elena zice:

    Am renuntat de o vreme pentru ca imi place mult mai mult No more trouble zones….de la care am facut si eu pauza o saptamina, asa ca ieri am facut o sedinta, dar cum plecam in vacanta, cred ca nu ma mai pot tine. Cel mai sigur ma reapuc de sport in septembrie, cind intru in program normal, e greu cu copiii (3 ai mei plus un nepot)acasa, se poate, dar e mult mai stresant.

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Elena eu am decis ca atunci cand termin programul pentru abdominali sa continui cu No more trouble zones 1-2-3 ori pe saptamana si sa completez cu fuga si sarit coarda.
      Citeam zilele astea pe site-ul lui Jillian ca de fapt cele mai potrivite exercitii pentru a reusi sa scapam de grasimea acumulata pe burta sunt cele cardio care te fac sa slabesti.
      Si tin neaparat sa te felicit ca ai 3 copii si te straduiesti sa fi in forma fizica buna.
      Vacanta placuta! 🙂

      Apreciază

  2. Elena zice:

    Multumesc. pina acum n-am facut sport(acum fac gratie tie), doar ca am norocul sa fiu relativ slaba(dar cu celulita).
    O fi bune exercitiile cardio, nu ma indoiesc, dar nu-mi plac deloc, plus ca eu cred ca din cauza miscarilor mai bruste imi fac rau la spate. Succes si tie in continuare!

    Apreciază

  3. iulia i. zice:

    Iaca am revenit si io din vacanta si sper ca de azi sa ma mobilizez sa ma apuc de programul asta cu abdominalii. Mie Killer buns…. mi-a cam distrus genunchii, sper ca programul de abdomene sa nu se lase cu repercursiuni grave asupra altei parti a corpului, nu de alta dar chiar vreau sa continui. De alergat o sa ma reapuc si eu de indata ce se mai racoreste…. Tu ce rezultate concrete ai vazut dupa aproape 6 saptamani din programul asta?
    Te pupacesc cu drag

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Multumesc de pupaceli 🙂
      Da de ce ti-o distrus genunchii?? oare nu te-ai fortat? exercitiile nu cred ca au voie sa distruga nimic…
      rezultate concrete e ca mi-a mai scazut stratul de grasime de pe burta, nu a disparut. Inca!
      Si ma tot minunez, ca la Shred ca exercitii ce la inceput mi se pareau foarte grele acuma le fac fara probleme…
      Dar sa stii ca sunt ingrijorata pentru jenunchii tai. Nu mai bine mergi sa vorbesti cu doctorul de familie sau cu un fizioterapist?

      Apreciază

      • iulia i. zice:

        Nu e asa de grav de mers la fizioterapeut….problema era imediat dupa ce faceam antrenamentul; cum stii, sunt cateva exercitii care forteaza genunchii si desi mi-am dat silinta sa le execut corect, se pare ca ceva, ceva tot nu a functionat; in vacanta desi mergeam de dim pana seara pe jos, cand ma asezam pe scaun sau trebuia sa urc trepte ma resinteam – nu urlam de durere, dar era o jena pe care nu am mai resimtit-o anterior;
        aaa si apropo de ce ziceai tu intr-un alt post despre modificarea metabolismului… desi am mancat paste si pizza si baut aperol spritz si in trezire si in culcare, nr meu de kg a ramas acelasi, nu am luat nicio suta de grame in plus… so it realy works 🙂

        Apreciază

  4. Elena zice:

    Da, si eu am avut probleme cu genunchii, mai ales la shred. Si la articulatia miini stingi(cred ca de la flotari), inca ma doare la unele miscari. In schimb am observat ca mi-e mai rau cu spatele in zilele in care NU fac gimnastica si mai bine dupa ce fac.

    Apreciază

    • Geta zice:

      Pentru spate există exerciţiul „peştelui” – pe podea, pe spate cu mâinile în zona vertebrelor cervicale a 4 şi a 5, se îndoaie coatele şi se stă cât mai lipit de podea cu picioarele lipite unul de altul şi se trage de degetele de la picioare spre cap. Din această poziţie se fac mişcări rapide ondulând corpul în dreapta şi în stânga ca şi cum aţi fi un peşte care înoată. Se execută câte un minut dimineaţa şi seara. Ex. produce rezultate uluitoare în înlăturarea nealinierilor din coloana vertebrală, el mută vertebrele în poziţia lor corectă, înlăturând presiunea exercitată asupra vaselor de sânge şi a terminaţiilor nervoase.
      Acest ex. era inclus în cele 10-15 minute de încălzire înainte de antrenamentul propriu zis când eram la şcoala sportivă. De curând l-am găsit scris într-o carte şi am aflat că face parte dintr-o suită de ex. din Sistemul Nishi. Sănătate îţi doresc !

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s