Galuste violete

Am facut azi gnocchi de sfecla rosie. Sunt foarte ieftini si gustosi.

Ce-am facut?

Am fiert 3 sfecle mici la aburi, apoi le-am dat pe razatoarea cu ochiuri mici. Cand s-au racit le-am amestecat cu un ou, un pic de sare, de nucsoara si faina integrala pana sa obtin un aluat moale, lipicios.

Aluatul l-am facut de fapt ieri si l-am tinut la frigider pana azi cand

am facut sireturi groase pe masa infainata (cu faina alba ca de asta aveam la indemana) si am taiat segmente pe care apoi le-am fiert in apa cu sare.

20140730_190440

20140730_185603

Cand se ridica la suprafata sunt fierte.

Am mai avut niste felii de sunca pe care le-am maruntit si le-am calit in ulei de masline pana au devenit crocante. Am pus uleiul si sunca crocanta peste galuste si pofta buna!

20140730_192530

Delicioase, serios…

2 thoughts on “Galuste violete

  1. Până acum vreo lună de zile habar n-am avut ce sunt gnocchi, am văzut la Lidl gnocchi cu cartofi şi am cumpărat o pungă. Am făcut o jumătate de pungă cu unt în tigaie aşa cum am citit la instrucţiuni . Restul am pus la o ciorbă în loc de cartofi. Nouă ne-au plăcut cei făcuţi cu unt în tigaie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

