Abdominali definiti – primul antrenament de la nivelul doi. Unele greseli

Am vrut sa incep ieri al doilea nivel si chiar m-am pornit. Ajunsa insa la jumatate am abandonat. De ce? Pentru ca: 1. era un cald monstruos si eu nu m-am simtit tocmai in forma si 2. pentru ca m-am pus sa fac exercitiile pentru avansati in loc sa ma tin coada dupa Maggie si sa le fac pe cele mai usoare. Adica da, m-am supraevaluat si am picat in nas.

Azi insa, cu niste temperaturi ceva mai decente si cu mintile bine bagate in cap, am facut cap-coada primul antrenament si astea sunt concluziile mele:
– are foarte putine exercitii facute la saltea
– se transpira foarte mult, cred ca scopul urmarit de Jillian este ca faca sa se topeasca untura de pe burta ca sa putem ne ne zarim in sfarsit abdominalii
– arata foarte usor insa NU ESTE! Fetele alea ce fac exercitiile zambesc aproape constant, nu va lasati insa pacalite, se transpira si se icneste din greu!

Daca sunt multumita?
Da.
Continui?
Da.
Imi place?
Da.
Imi face bine?
Da.
Sunt in stare?
Da.

Nivelul doi este aici: http://www.4shared.com/video/WdPLd11h/Jillian_Michaels_-_Six_Weeks_6.html?locale=de

13 gânduri despre ”Abdominali definiti – primul antrenament de la nivelul doi. Unele greseli

    • simplitaly zice:

      Hmmm, nu neaparat. Nivelul 1 insa a fost axat mai mult pe intarirea muschilor, nivelul doi mi se pare mai mult pe partea de cardio…
      In mod sigur ca o sa ma obisnuiesc pe masura ce o sa mai fac antrenamente si o sa mi se para totul mai usor ca la inceput…

      Apreciază

  1. iulia i. zice:

    Eu am sarit la Level 1 din Killer buns and thighs. Se transpira a naibii de mult, unele exercitii mai dificile le fac in varianta incepatori, altele in varianta avansati, cert e ca se lasa cu febra musculara in zona coapselor ceea ce inseamna ca muschii lucreaza. Nu stiu daca voi avea un posterior bombat si sexi 🙂 dar stiu sigur ca ma simt bine si sigur, sigur coapsele mele vor fi mai ferme

    Apreciază

  2. Elena zice:

    Of, ma motivati si pe mine. Am abandonat si Killer buns si Six weeks, din cauza ca erau prea cardio, dar o sa-mi dau silinta totusi sa fac 6 weeks. Daca nu spunei tu, Carmen, pina acum nu m-as fi gindit ca poate pulsul accelerat aminteste de crizele de angoasa.
    Si eu la 20 ani eram o slabanoaga, acum mi se pare ca eram chiar bine , as fi vrut sa fi stiut atunci ca n-aratam rau si sa nu fi fost asa complexata din cauza slabiciunii.

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Elena mie mi-e musai sa fac si cardio ca mai am slaninuta destula care altfel nu se topeste. Daca insa n-as avea-o as face si eu exercitii mai mult pentru intarirea muschilor.
      Despre complexe as putea scrie o intreaga enciclopedie ca le-am avut pe toate. Ce pierdere de timp… si de iubire … 🙂

      Apreciază

  3. Elena zice:

    Aha, ma gindeam eu ca trebe putin cardio ca sa se topeasca grasimea, poate de aia nu vad schimbari cu No more troubles.
    Ehe, si eu as putea scrie o enciclopedie groasa….dar am avut noroc de o psihoterapeuta buna si mi-au trebuit ani intregi ca sa scap de gargauni….

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s