Ferfenita in 30 de zile – AMR 2 antrenamente

E fascinant faptul ca si acuma, dupa 28 de antrenamente, fara accidente, cu efecte benefice evidente, inca ma mai surprind cautand motive pentru a NU ma antrena :))

Acuma ca au venit zilele calde ma trezesc dimineata mai devreme c-o jumatate de ora ca sa ma antrenez mai pe racoare. Termin antrenamentul cu apa curgand pe mine, din mine, peste mine, sub mine.

Ce am constatat:
– ca unele exercitii, facute pentru prima data, imi pun in miscare muschi ce nu stiam ca ii am pentru ca dupa 2 – 3 antrenamente sa imi devina mult mai usoare, de exemplu sumo squats si travelling push-ups
– cele 27 de minute totale de antrenament (cu laudele ei incluse) trec mult mai repede decat atunci cand am inceput programul (le urmeam cu ochii hihi)
– ca antrenamentele au devenit un fel de tableta anti-stres. In loc sa imi bat capul cu X sau Y ma gandesc ca fac antrenamentul si o sa-mi fac dupa aia griji
– ca antrenamentele sunt 100% timp dedicat mie insami. Imi fac un bine mult mai mare decat daca m-as relaxa uitandu-ma la tv
– am dureri de cap mult mai rare si mai putin intense, ceea ce ma face sa cred ca sunt cauzate intr-o oarecare masura si de lipsa de tarie a muschilor cefei si omoplatilor

Sunt in continuare calare pe Anita.

Ca o schimbare: ma antrenez fara pantofi de sport, cu talpile goale.

AMR 2 din programul asta.

6 gânduri despre ”Ferfenita in 30 de zile – AMR 2 antrenamente

  1. iulia i. zice:

    Gata si la mine primul nivel neintrerupt….De data asta fara dureri, fara excese….pentru ca nu sunt in vreo competitie sportiva si nu incerc sa impresionez pe nimeni…. Un singur gand am in cap cand ma apuc de facut exercitiile – sanatate pe termen lung; cum zici si tu nu fac pentru nimeni altcineva exercitiile astea decat pentru mine si Doamne ca bine mai e…. De maine incep nivelul doi si abia astept sa vad cat de dificil e, si cat de curand sper sa reintroduc si alergatul in programul saptamanal de sport.
    Un sf de saptamana superb iti doresc

    Apreciază

  2. Elena zice:

    Din pacate eu am gasit motive si NU m-am antrenat…Asa ca pt mine AMR 5. Dar in zilele fara antrenament am facut totusi ciclul 3-4 din No more trouble zones si cite 100 de abdomene dimineata. Am facut si eu aproape aceleasi constatari ca si tine. Singurul lucru care nu s-a schimbat la mine e aspectul corpului(dar trebuie sa recunosc ca maninc mult, daca tot fac sport).
    Spor la gimnastica.

    Apreciază

  3. Elena zice:

    Nu, e doar chestie de obisnuinta: pe cind am avut mari probleme de spate, acum 6 ani, am facut sedinte de kinesiterapie si atunci am aflat ca pentru a avea spate bun trebuie o centura abdominala buna, deci abdomene. Si faceam in general cite 50, destul de des. Acum, fiind mai sportiva le-am crescut numarul la 100. Spre rusinea mea, la mine e tot AMR 5…
    doar daca ma activez azi spre seara. In ritmul asta e clar de ce nu vad schimbari.

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Elena daca ai fi la inceputul programului as zice ca lasa ca o sa-l faci alta data. Dar, fiind deja aproape spre final, te rog frumos sa te mobilizezi si sa faci cele cinci antrenamente ramase. 5X30 min = doua ore jumatate / saptamana, sigur reusesti sa rupi din timpul tau 2 ore jumate pentru tine 🙂

      Eu intre timp m-am molipsit cu abdomenele de la tine si ramane sa decid pana deseara daca fac 6 pack in 6 weeks sau Killer abs…

      Si asa e, muschii puternici ne feresc de suferinte 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s