Ferfenita in 30 de zile – sfarsitul nivelului II

Ieri am facut ultimul antrenament din cadrul nivelului II. Spre deosebire de cele 10 antrenamente ale nivelului I pe care le-am facut regulat, cate 1/zi, cu o zi de pauza la mijloc, nivelul II a fost ceva mai haotic, am facut o pauza de o saptamana la un moment dat, datorita unor evenimente neprevazute despre care am povestit aici: https://simplitaly.wordpress.com/2014/05/20/nu-decidem-noi-ce-o-sa-fie-maine/
Ce am invatat din asta? sa nu mai planific pauzele ci sa le fac pur si simplu cand le vine randul, daca le vine randul. In rest sa incerc sa aloc zilnic sau aproape zilnic cate 25 de minute exercitiilor fizice – adica sanatatii mele.

Ce observ dupa absolvirea celor doua nivele:
– mi-a crescut forta destul de mult
– forma fizica (cardio) mi s-a imbunatatit foarte mult
– mi s-a schimbat forma corpului – m-am dezumflat. Grasimea acumulata pe burta a scazut, picioarele mi-au devenit mai suple
– dorm mai bine
– observ si ca mi s-au intarit chiar si muschii cei ce nu se vad. La primele antrenamente de la nivelul I aveam muschii pelvici inca slabuti si, la partea cu sarit (jumping jacks- de exemplu) ma scapam cate o picatura pe mine. Scuzati daca va scandalizez cu informatiile astea. Dupa al treilea antrenament problema nu s-a mai manifestat, ceea ce ma face sa ma bucur la ideea unei batraneti fara probleme de supapa
– psihic sunt mult mai calma de cand fac exercitii fizice pentru ca stiu ca si daca mananc ceva mai mult sau mai dulce nu e un capat de tara pentru ca riscul de a ma ingrasa este redus prin antrenamente

Ganduri de perspectiva?

Mi-a devenit absolut clar ca exercitiul fizic trebuie sa faca si o sa faca parte din viata mea. Sa ma opresc dupa al treilea nivel, adica atunci cand se termina programul acesta, ar inseamna sa ma reingras si sa-mi scada conditia fizica. Ceea ce nici nu-mi doresc nici nu-mi pot permite.

12 gânduri despre ”Ferfenita in 30 de zile – sfarsitul nivelului II

  1. Elena zice:

    Am terminat si eu nivelul 2 azi. Mi se pare mult mai usor decit la inceput .
    Eu nu m-am dezumflat(tot atita celulita am, dar e mai moale, deci arata mai dizgratios) si nu dorm mai bine, dar am o conditie fizica f buna. Si intr-adevar, la inceput cind faceam sariturile, simteam ca vezica imi apasa tare pe perineu, acum nu mai am nici o problema.
    Dupa fiecare tura de exercitii ma masez 10 minute pe coapse si pe burta. Mi-a recomandat cineva exercitiile de pop pilates si am in plan sa fac niste exercitii pentru abdomene….acum ca-s sportiva, nu ma mai pot opri, sper sa ma tina. Si inca o data iti multumesc pentru ca datorita tie am inceput sa fac sport.
    Astazi o sa ma uit la nivelul 3 si de miine(sau de luni?!) incep!

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Si eu ma gandesc sa incep de luni nivelul 3. Acuma la sf de saptamana am musafiri, de luni o sa fie totul ceva mai usor.
      Esti norocoasa ca ai doar probleme de celulita. Eu inca nici nu ma uit catre ea, ma bucur c-am det jos (o mare parte din) straturile de slanina de pe burta 🙂
      Ma bucur tare mult ca esti sportiva si ca o parte din inspiratie ti-a venit citind randurile mele. Sa stii ca si eu mi-am cules motivatia si inspiratia din comentariile voastre. Multumiri si din partea mea ❤

      Apreciază

  2. Elena zice:

    Nu o parte din inspiratie, ci TOATA! Ca neavind decit celulita(dar care se vede bine, pe coapse) si niste grasime pe burta, ma gindeam ca lasa, e bine si asa.

    Apreciază

  3. Geta zice:

    Un bun exercitiu pentru slabit este asa : seara, cind te bagi in pat pui degetele de la mina dreapta pe buric si incepi sa descrii incet cercuri in jurul lui de la mic spre mare in sensul de rotatie al acelor de ceasornic apoi le faci invers pina ajungi iar la buric. Nu trebuie sa apesi pe burta, doar atingi usor pielea. Faci de 3-4 ori pe seara, simplu si usor de executat !

    Apreciază

  4. Elena zice:

    Citisem undeva metoda asta dar am facut-o o saptamina si apoi am renuntat….ca nu ma gindeam ca intr-adevar are efect.
    Am incercat sa fac aseara un exercitiu de POP pilates pentru abdomen, dupa 3 minute m-am oprit ca nu mai puteam ,iar azi noapte m-am trezit din cauza durerilor de spate. Asa ca Shred-ul sa traiasca!!!

    Apreciază

    • Geta zice:

      Da, are efect, nu te stoarce de energie si nu-ti provoacă nici un fel de durere/neplacere, metoda asta a apărut cu multi ani in urmă in revista Formula As ! eu trag tricoul sau bluza de la pijama si masez usor peste,nu-i neaparat sa faci pe pielea goală.

      Apreciază

  5. Elena zice:

    O sa incerc, multumesc. Tocmai in Formula as am gasit-o si eu. Dar ma cam las repede de obiceiurile bune. Intr-o vreme imi periam capul cite 20 minute, tot dupa ceva citit in formula As.
    Am facut azi nivelul 3 si nu mi s-a parut asa greu, desi mi-era frica , parca trecerea a fost mai usoara de la 2 la 3 decit de la 1 la 2(sa nu mai vorbesc de trecerea de la nimic la nivelul 1….aia a fost cea mai crunta). Multe lucruri mi se par chiar simple(in varianta Anita), sau poate e efectul bunei conditii fizice dobindite cu nivelurile anterioare. Cele mai grele mi s-au parut sariturile de sumo si acolo am trisat putin, nu am fost in stare sa le fac pe toate. Nici la sfirsitul programului nu am fost asa de obosita ca la nivelurile 1 sau 2.
    Curaj celor care continua!!!

    Apreciază

  6. Elena Daniela zice:

    fetelor, cine este Anita? banuiesc ca este asemenea lui Jillian, instructor – dati-mi si mie un link, please, ca vreau sa ma apuc si eu de facut miscare si mi-ar prinde bine o recomandare. Multam fain! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s