Pizza cu drojdie naturala

Ieri seara l-am scos pe Gonzales (asa am numit drojdia naturala) din frigider. I-am dat de mancare si l-am lasat in pace pana dimineata. Cu noaptea-n cap cand m-am trezit la zece, am luat o cana buna de drojdie naturala si am pus-o intr-un castron mare. I-am adaugat o cana de apa si am amestecat ca sa se dizolve bine. Intre timp lui Gonzales i-am dat de mancare si l-am pus in frigider.

Dupa doua ceasuri am mai adaugat o cana cu apa la amestecul de drojdie naturala si apa, si 5 cani de faina. Am pus totul in masina de paine si am setat programul de framantare de 15 minute. L-am lasat iata un ceas, doua sa dospeasca apoi i-am adaugat o lingura de sare si l-am mai pus la o framantare de 15 minute. Dupa care m-am prefacut ca uit de el pana la cinci dupa amiaza cand am intins o foaie si am asezat-o in tava cuptorului. Iara i-am dat pace mai bine de-un ceas apoi am uns foaia cu suc de rosii, am presarat oregano uscat si am acoperit-o cu ce-am avut prin casa: boabe de porumb, feliute subtirele de chourizo, masline, capere, inimi de anghinare, ciuperci, niste branza feliata.

Am bagat-o la copt la 200 de grade cam jumatate de ceas si rezultatul a fost mai mult decat delicios, a fost perfect!

Miezul blatului este moale si pufos, baza insa este crocanta.

IMG_0585

IMG_0572

Lasă un răspuns

