Mancare de linte cu urzici si carnat

Am fiert o cana de linte azi in 2 cani de apa, in oala sub presiune. Le-am fiert de jumatate apoi am scos capacul si am adaugat o mana de urzici gasite ieri pe-afara. Am scapat si cateva flori de galbenele in mancare, si-un catel de usturoi razuit si-un pic de piper si sare adaugata spre sfarsitul fierberii.

Am servit mancarea asta ca si garnitura langa o jumatate de carnat.

Foarte buna si ieftina. Si se face urgent.

Am de gand sa merg asa mai departe vara asta. Sa adaug buruienile gasite pe-afara in diferite preparate ce stiu ca ne plac: piure-uri de exemplu. Si sa le insel c-o umbra de carne langa ele daca chiar ii musai.

IMG_0480

Lasă un răspuns

