Chiftele marinate

Tot urmand principiul „Carnea ca si condiment”, am adaptat reteta de chiftele marinate astfel:
– am pus la inmuiat in apa 6 felii zdravene de paine
– dupa cateva minute le-am stors bine de apa
– le-am amestecat cu 250 g de carne macinata, 3 catei de usturoi pisati, sare, piper, cimbru uscat, 2 oua si pesmet pana am ajuns la consistenta dorita
– le-am format si le-am prajit in ulei de arahide

Separat am tocat o ceapa, am calit-o in ulei, am adaugat un varf de cutit de zahar, 1 catel de usturoi tocat, 1 lingurita de faina, 1 pahar mare de apa si 1 pahar mare de suc de rosii, 2 foi de dafin, sare si piper. In sosul asta am marinat chiftelele, adica le-am dat un clocot.

IMG_0232

Este o masa completa, contine proteine, hidrati de carbon si legume. Sau fructe mai bine zis, daca tinem in vedere ca rosiile sunt fructe nu legume…🙂

2 thoughts on “Chiftele marinate

Lasă un răspuns

