Curs de organizare a bugetului – Faza I

Am scris ieri aici ca mi-am alcatuit un curs in patru faze pentru a-mi organiza bugetul.
Azi am completat prima parte care a constat in:
– citit articolul http://economisim.info/2013/08/14/cum-alcatuim-bugetul-lunar/ de cateva ori
– extras ideile principale
– decis sa impart anul in (aproximativ) doua parti, pentru inceput ma concentrez pe lunile februarie-iulie
– alcatuit doua liste:
a) cheltuieli fixe
b) cheltuieli variabile
– decis sa lucrez cu doua culori. O sa notez in fiecare rubrica valoarea estimativa cu verde si valoarea reala a facturii cand vine cu rosu

Cheltuieli fixe februarie

Cheltuieli fixe februarie

Cheltuieli variabile februarie

Cheltuieli variabile februarie

Varianta word a listelor se poate modifica in functie de necesitati.

Mentiune: la Cheltuieli variabile eu am adaugat si rubrica „Medicamente” care include bineinteles si costurile vizitelor medicale si tot ceea ce tine de sistemul sanitar. Cred ca e chestiune de varsta, cand treci de un anumit prag ai nevoie sa mergi la service mai des🙂

IMG_0571

2 thoughts on “Curs de organizare a bugetului – Faza I

Lasă un răspuns

