Varza murata calita

Un obicei ce tare mi-a placut in Austria este acela de a manca varza murata calita si carnati fierti de Craciun. Nu aperitive si sarmale si racituri si fripturi. Simplu carnati cu varza. Nu 100 de oale de spalat … un mod mai simplu de a celebra nasterea lui Isus.

Recent am primit de la un austriac in varsta, expert in bucatareli, o reteta foarte faina de varza murata calita, iese cremoasa si gustoasa.

O lingura de unt sau untura se pune la incins, se adauga 1 lingura de faina si se lasa la incalzit tot amestecand, apoi se pune 1/2 kg de varza murata taiata foarte fin, o foaie de dafin (eu am pus 2 ca-s mai cu motz) niste seminte de chimin (putine) si niste boabe de enibahar nitel zdrobite (eu le-an pus in suportul de condimente de la IKEA ca sa nu mai stau apoi sa le pescuiesc). Se pune si o bucata de sunca si se lasa la fiert mult si bine, la foc mic. Inainte de a servi se scoate bucata de carne, se feliaza si se ofera alaturi de varza.

Pofta buna.

IMG_0451

3 gânduri despre &8222;Varza murata calita&8221;

Lasă un răspuns

