Macaroane cu cartofi

Un fel de mancare austro-ungar care s-a mentinut si in Transilvania: macaroanele cu cartofi. Stiu c-ar fi mai potrivit sa spun „paste” dar eu dintotdeauna am numit pastele macaroane si o sa continui asa.🙂

Se fierb cartofi in coaja. Eu i-am fiert la aburi, c-o crenguta de salvie. Se decojesc si se taie, rup, zdrobesc, care cum i vrerea. Separat se fierb macaroanele. Am folosit un tip special de paste austriece ce se cheama Fleckerl. De fapt felul asta de mancare se numeste, in Austria, Kartoffel Fleckerl. Separaaaat am taiat sunculita si slaninuta in bucati mici de tot si le-am pus la topit la foc mic. Am amestecat cartofii cu macaroanele si cu slaninuta topita, am condimentat cu muuuult piper si i-am mancat cu niste castraveti murati. Acreala muraturii e un must langa cartofii astia. Ori muraturi ori iaurt, fiecare cum vrea.

Usor de facut, rapid si ieftin. Si foarte gustos.

IMG_0340

7 thoughts on “Macaroane cu cartofi

Lasă un răspuns

