Fasole cu ton

Am combinat cateva retete cu ceea ce aveam prin frigider si trebuia folosit ca sa nu se strice, si am obtinut un fel de mancare foarte hranitor si aromat🙂

Am calit un ardei taiat marunt in ulei, alaturi de un catel de usturoi tocat si el mai mare cu cutitul, am adaugat niste frunze de radicchio di treviso ca stateau tare triste in frigider, o conserva de ton si fasole neagra fiarta impreuna c-o foaie de dafin. Am condimentat cu sare, piper si cimbru uscat.

Aici gasiti informatii despre fasolea neagra: http://www.taifasuri.ro/taifasuri/farmacie-verde/5262-fasolea-neagra-accelereaza-digestia-nr337-sapt08-14-sep-2011.html

IMG_0167

IMG_0171

Am completat masa c-un bol de salata de varza murata.

IMG_0172

11 thoughts on “Fasole cu ton

  1. Da si eu pun cit de multe crude. Fac un fel de salate, adica le condimentez cu sos vinegreta, iar baza e constituita din linte sau fasole , acolo adaug ceapa, frunze de salata, rosii uscate si ce mai am prin frigider.(avocat, boabe de cinepa, chiar broccoli crud taiat felii subtiri).

    Apreciază

Lasă un răspuns

